Optymalizacja w firmie to podstawa

Firma Marketplanet istnieje na polskim rynku od 13 lat. Wspiera kupujących w optymalizacji procesów zakupowych, równocześnie współpracując z tysiącami dostawców.

Optymalizacja w firmie to podstawa
Źródło zdjęć: © Fotolia | Kzenon

15.01.2015 | aktual.: 15.01.2015 11:18

Już na wczesnym etapie rozwoju celem Marketplanet było utworzenie uniwersalnej platformy zrzeszającej kupujących i dostawców. Jednakże wtedy transakcje elektroniczne nie cieszyły się dużym zaufaniem, a większość firm dopiero tworzyło działy zakupowe.

Marketplanet skupił się zatem na edukacji rynku i promocji najlepszych praktyk światowych w dziedzinie zakupów przy równoczesnym upowszechnianiu wciąż rozwijających się rozwiązań informatycznych. W niedługim czasie zyskał miano lidera w produkcji i wdrażaniu rozwiązań IT na płaszczyźnie zakupów w regionie CEE. W odpowiedzi na wciąż rosnące potrzeby rynku zakupowego firma nieustannie się rozwija.

W tym roku Marketplanet udostępnił swoim klientom swój najnowszy projekt – Marketplanet OnePlace. To transakcyjna platforma B2B mająca na celu optymalizację procesów zakupowych w firmach – zarówno po stronie kupujących, jak i dostawców. W tym jednym miejscu obie strony transakcji mają budować swój wizerunek i wiarygodność, co jest podstawą długotrwałych relacji biznesowych. OnePlace ma za zadanie zredukowanie kosztów przy jednoczesnym zwiększeniu sprzedaży. Setki zapytań ofertowych każdego dnia, a ponadto skuteczna forma promocji swojej oferty.

200 tys. transakcji na sumaryczną kwotę 25mld złotych, 20 tys. przedsiębiorstw, 200 różnych branż - tak w liczbach przedstawiają się roczne osiągnięcia OnePlace Marketplanet OnePlace to przyszłość elektronicznego rynku zakupowego.

Zaufali nam między innymi: KGHM Polska Miedź, Orange Polska, AmRest, PGE Polska Grupa Energetyczna, Grupa TAURON, Santander, Black Red White oraz Urząd Miasta w Warszawie.

Źródło artykułu:Artykuł sponsorowany
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)