Nieprawidłowości dot. jabłek z Lidla. To wykryły służby
Inspekcja Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych zareagowała na wpis w mediach społecznościowych dot. jabłek ułożonych w brudnych skrzynkach w sklepie Lidla w Opolu Lubelskim. Kontrola wykazała nieprawidłowości.
12.10.2024 | aktual.: 12.10.2024 08:52
W piątek 11 października na fanpage'u portalu Sad24 opublikowano zdjęcia jabłek ułożonych w brudnych skrzynkach. Zgodnie z opisem fotografie zostały zrobione w sklepie Lidla w Opolu Lubelskim. Podesłała je czytelniczka sadowniczego portalu.
Na wpis w mediach społecznościowych zareagowała Wojewódzka Inspekcja Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych (WIJHARS) w Lublinie. W komentarzu pod postem portalu Sad24 poinformowała o podjętej kontroli pod wskazanym adresem.
Nieprawidłowości dot. jabłek z Lidla
"W związku z sygnałem konsumenckim opublikowanym w mediach społecznościowych dotyczącym niewłaściwej jakości jabłek inspektorzy WIJHARS w Lublinie w późnych godzinach popołudniowych przeprowadzili kontrolę w sklepie znanej sieci" - poinformowała w piątek Inspekcja.
Kontrola jabłek wykazała pewne nieprawidłowości. "Partia jabłek klasy II nie spełniała wymagań dotyczących deklarowanej klasy w tym tolerancji jakości z uwagi na wady skórki i miąższu" - czytamy w poście WIJHARS.
Jak poinformowano, nieprawidłowości zostały usunięte jeszcze w trakcie kontroli.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo