W maju '11 oglądalność TVN spadła r/r do 15,7 proc. z 15,8 proc.
06.06. Warszawa (PAP) - W maju 2011 roku całodobowy udział kanału TVN w rynku spadł do 15,7 proc. z 15,8 proc. rok wcześniej - podał TVN na stronach internetowych, na podstawie...
06.06.2011 | aktual.: 06.06.2011 13:38
06.06. Warszawa (PAP) - W maju 2011 roku całodobowy udział kanału TVN w rynku spadł do 15,7 proc. z 15,8 proc. rok wcześniej - podał TVN na stronach internetowych, na podstawie danych Nielsen Audience Measurement.
Całodobowy udział Polsatu w maju zwiększył się do 14,9 proc. z 14,1 proc., udział TVP1 spadł do 18,1 proc. z 18,5 proc., a TVP2 spadł do 13,8 proc. z 14,4 proc.
W peak-time (18.00-23.00) w maju udział kanału TVN zmniejszył się do 18,9 proc. z 19,3 proc. W tym czasie oglądalność Polsatu spadła do 14,9 proc. z 15,1 proc., TVP1 nie zmieniła się i wyniosła 19,5 proc., a TVP2 spadła do 16,2 proc. z 17,5 proc.
W maju oglądalność kanału TVN w komercyjnej grupie docelowej (16-49 lat) całodobowo wzrosła do 17,5 proc. z 16,8 proc. rok wcześniej, a w peak-timie zwiększyła się do 20,5 proc. z 19,6 proc.
W przypadku Polsatu całodobowo udział w grupie komercyjnej utrzymał się na takim samym poziomie jak rok wcześniej i wyniósł 16,8 proc., zaś w peak-timie zmniejszył się do 16,8 proc. z 17,7 proc. TVP1 zmniejszyła udział całodobowo do 13,8 proc. z 14,9 proc., a w peak-timie zmniejszyła do 15,8 proc. z 16,9 proc. Udział TVP2 całodobowo spadł do 12,3 proc. z 13,2 proc., a w peak-timie spadł do 14,6 proc., z 16,0 proc.
W przypadku grupy docelowej TVN, (czyli 16-49 lat, miasta 100 tys. plus)
udział kanału TVN całodobowo wzrósł w maju do 21,9 proc. z 20,7 proc., a w peak-timie spadł do 24,9 proc. z 25,2 proc. rok wcześniej.(PAP)
bas/ asa/