Zwyczaje zakupowe Polek: podczas jednego wypadu do sklepu potrafią w nim spędzić nawet 2 godziny
Kobiety podczas jednorazowej wizyty w centrum handlowym, spędzają na zakupach nawet 2 godziny. To o 30 minut dłużej, niż w przypadku mężczyzn - wynika z badań przeprowadzonych przez Instytut Badawczy GfK Polonia.
10.10.2019 16:55
Zakupy to nie tylko okazja do nabycia tego, co akurat potrzebne jest w domu, ale też rozrywką mająca na celu przyjrzenie się temu, co nowego oferuje im rynek. Tak przynajmniej traktują je kobiety. Aż 73 proc. konsumentek chętnie sięga po nowości. Kobiety stanowią też silną grupę, jeśli chodzi o zakupy w strefie przykasowej – panie w wieku 18-35 lat to ponad 60 proc. osób sięgających po produkty impulsowe – wynika z badań przeprowadzonych przez Instytut Badawczy GfK Polonia, które przywołuje serwis "Dla handlu".
Dla konsumentów ważna jest także, szczególnie w kontekście słodyczy, chęć sprawienia sobie radości lub nagrodzenia się, np. po ciężkim dniu. Wśród czynników poprawiających humor, słodycze zajmują miejsce na podium, dzieląc je razem z odpoczynkiem w domu oraz uprawianiem sportu - to z kolei dane z kampanii "Słodka Równowaga".
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl