Lidl wchodzi na WhatsAppa. Będzie informował o promocjach

Lidl wprowadził nowe udogodnienie dla klientów - uruchomił swój kanał na WhatsAppie. Użytkownicy, którzy go zasubskrybują, otrzymają dostęp do najnowszych gazetek z promocjami. Podpowiadamy, jak dołączyć do tego grona.

Lidl utworzył kanał na WhatsAppieLidl utworzył kanał na WhatsAppie
Źródło zdjęć: © Adobe Stock

Lidl wyjaśnia, że nowe udogodnienie zostało stworzone z myślą o klientach, którzy polują na promocje i nie chcą przegapić żadnej okazji.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Biedronka w Polsce droższa od słowackiej? Porównaliśmy ceny

Gazetka Lidla na WhatsAppie

Biedronka wysyła SMS z najnowszymi promocjami, a Lidl postanowił zrobić krok dalej. W oficjalnym komunikacie sieci czytamy, że klienci mogą subskrybować kanał Lidl Polska na WhatsAppie, gdzie znajdą np. gazetki promocyjne.

Osoby, które chcą być na bieżąco z ofertą Lidla, mogą zeskanować kod QR umieszczony na stronie sieciówki lub kliknąć w specjalny link.

Po otwarciu aplikacji otworzy się automatyczną odpowiedź, którą trzeba wysłać. Następnie musimy wybrać sklep, w którym najczęściej robimy zakupy. Aby potwierdzić subskrypcję, należy kliknąć ikonę "Start".

Biedronka i Lidl zawładnęły umysłami Polaków

Dwóch głównych graczy na polskich rynku handlowym od ponad roku prowadzi bitwę o zaufanie klientów. We wrześniu 2024 r. rywalizacja wkroczyła na nowy etap - na drzwiach sklepów Biedronka w całej Polsce pojawiły się pomarańczowe plakaty z informacją, że "w każdym sklepie Biedronka ceny są niższe niż w Lidlu". Dodatkowo porównano ceny koszyka z 15 przykładowymi produktami w obu sieciach.

Jednak Lidl nie daje za wygraną i przygotował kampanię reklamową, w której przekonuje, że w odróżnieniu od rywala oferuje identyczne ceny we wszystkich swoich sklepach w całej Polsce.

Michał Pajdak z Uniwersytetu WSB Merito zwrócił uwagę w rozmowie z WP Finanse, że Biedronka i Lidl walczą nie tylko ze sobą, lecz także "z mniejszymi dyskontami o zagospodarowanie klientów małych wiejskich sklepików". Jak zauważył, ciężko przewidzieć, czy mieszkańcy mniejszych miejscowości skuszą się na ofertę znanych dyskontów, więc rozpoczęła się polaryzacja.

- Lidl i Biedronka wszczynają wojnę między sobą. Budują dwa plemiona, za którymi stają żołnierze w postaci konsumentów. Mają też twardy elektorat, który prowadzi aktywny dyskurs publiczny w mediach społecznościowych. Broni jednej sieci, atakuje drugą - podkreślił.

Źródło artykułu: WP Finanse
Wybrane dla Ciebie
Emerytury z Norwegii trafiają do Polaków. Tyle wynoszą co najmniej
Emerytury z Norwegii trafiają do Polaków. Tyle wynoszą co najmniej
Będzie dostawał 5 tys. zł przez 20 lat. Oto gdzie kupił kupon
Będzie dostawał 5 tys. zł przez 20 lat. Oto gdzie kupił kupon
Wyłączyli im ogrzewanie. Przez długi zarządcy marzną od tygodni
Wyłączyli im ogrzewanie. Przez długi zarządcy marzną od tygodni
To może być koniec segregacji śmieci. Wymyślili przełomową metodę
To może być koniec segregacji śmieci. Wymyślili przełomową metodę
Chcesz dostawać 8 tys. zł emerytury? Tyle musisz zarabiać
Chcesz dostawać 8 tys. zł emerytury? Tyle musisz zarabiać
Rolnicy rozpoczynają protesty. Zablokują drogi [MAPA UTRUDNIEŃ]
Rolnicy rozpoczynają protesty. Zablokują drogi [MAPA UTRUDNIEŃ]
Polacy rzucili się na grudniowe wyjazdy. Za noc płacą 730 zł
Polacy rzucili się na grudniowe wyjazdy. Za noc płacą 730 zł
Wystawili na sprzedaż zabytkową synagogę. Pomieści nawet 120 mieszkań
Wystawili na sprzedaż zabytkową synagogę. Pomieści nawet 120 mieszkań
Zarobili ponad 1 mld zł na wysyłce pomidorów do Polski. Skąd pochodzą?
Zarobili ponad 1 mld zł na wysyłce pomidorów do Polski. Skąd pochodzą?
Lidl uruchamia nowy format sklepu. Zakupy tylko przez kilka godzin
Lidl uruchamia nowy format sklepu. Zakupy tylko przez kilka godzin
Biedronka ma własnego Burgera Drwala. Ile kosztuje?
Biedronka ma własnego Burgera Drwala. Ile kosztuje?
Kontrolerzy jak policjanci. Rewolucyjna zmiana w Łodzi
Kontrolerzy jak policjanci. Rewolucyjna zmiana w Łodzi