Lidl wchodzi na WhatsAppa. Będzie informował o promocjach

Lidl wprowadził nowe udogodnienie dla klientów - uruchomił swój kanał na WhatsAppie. Użytkownicy, którzy go zasubskrybują, otrzymają dostęp do najnowszych gazetek z promocjami. Podpowiadamy, jak dołączyć do tego grona.

Lidl utworzył kanał na WhatsAppieLidl utworzył kanał na WhatsAppie
Źródło zdjęć: © Adobe Stock

Lidl wyjaśnia, że nowe udogodnienie zostało stworzone z myślą o klientach, którzy polują na promocje i nie chcą przegapić żadnej okazji.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Biedronka w Polsce droższa od słowackiej? Porównaliśmy ceny

Gazetka Lidla na WhatsAppie

Biedronka wysyła SMS z najnowszymi promocjami, a Lidl postanowił zrobić krok dalej. W oficjalnym komunikacie sieci czytamy, że klienci mogą subskrybować kanał Lidl Polska na WhatsAppie, gdzie znajdą np. gazetki promocyjne.

Osoby, które chcą być na bieżąco z ofertą Lidla, mogą zeskanować kod QR umieszczony na stronie sieciówki lub kliknąć w specjalny link.

Po otwarciu aplikacji otworzy się automatyczną odpowiedź, którą trzeba wysłać. Następnie musimy wybrać sklep, w którym najczęściej robimy zakupy. Aby potwierdzić subskrypcję, należy kliknąć ikonę "Start".

Biedronka i Lidl zawładnęły umysłami Polaków

Dwóch głównych graczy na polskich rynku handlowym od ponad roku prowadzi bitwę o zaufanie klientów. We wrześniu 2024 r. rywalizacja wkroczyła na nowy etap - na drzwiach sklepów Biedronka w całej Polsce pojawiły się pomarańczowe plakaty z informacją, że "w każdym sklepie Biedronka ceny są niższe niż w Lidlu". Dodatkowo porównano ceny koszyka z 15 przykładowymi produktami w obu sieciach.

Jednak Lidl nie daje za wygraną i przygotował kampanię reklamową, w której przekonuje, że w odróżnieniu od rywala oferuje identyczne ceny we wszystkich swoich sklepach w całej Polsce.

Michał Pajdak z Uniwersytetu WSB Merito zwrócił uwagę w rozmowie z WP Finanse, że Biedronka i Lidl walczą nie tylko ze sobą, lecz także "z mniejszymi dyskontami o zagospodarowanie klientów małych wiejskich sklepików". Jak zauważył, ciężko przewidzieć, czy mieszkańcy mniejszych miejscowości skuszą się na ofertę znanych dyskontów, więc rozpoczęła się polaryzacja.

- Lidl i Biedronka wszczynają wojnę między sobą. Budują dwa plemiona, za którymi stają żołnierze w postaci konsumentów. Mają też twardy elektorat, który prowadzi aktywny dyskurs publiczny w mediach społecznościowych. Broni jednej sieci, atakuje drugą - podkreślił.

Źródło artykułu: WP Finanse
Wybrane dla Ciebie
Skarbówka dała zielone światło. Te wydatki wliczysz do kosztów
Skarbówka dała zielone światło. Te wydatki wliczysz do kosztów
Duża zmiana na Poczcie już wkrótce. Mówią o rewolucji
Duża zmiana na Poczcie już wkrótce. Mówią o rewolucji
Ta opłata to obowiązek. Kontrolerzy robią zdjęcia aut. 800 zł kary
Ta opłata to obowiązek. Kontrolerzy robią zdjęcia aut. 800 zł kary
"Grozi za to grzywna 1500 zł". Burmistrz apeluje do rolników
"Grozi za to grzywna 1500 zł". Burmistrz apeluje do rolników
Ile trzeba mieć oszczędności, by żyć z odsetek? Oto kwota
Ile trzeba mieć oszczędności, by żyć z odsetek? Oto kwota
Te znicze to tegoroczny hit. Ludzie wydają nawet kilkaset złotych
Te znicze to tegoroczny hit. Ludzie wydają nawet kilkaset złotych
Ostrzeżenie dla turystów. Niedźwiedź pojawił się w woj. małopolskim
Ostrzeżenie dla turystów. Niedźwiedź pojawił się w woj. małopolskim
Emerytura w wieku 40 lat. Policzyli, ile musisz mieć kapitału
Emerytura w wieku 40 lat. Policzyli, ile musisz mieć kapitału
Jak zwiększyć emeryturę z KRUS i ZUS? Nie każdy o tym wie
Jak zwiększyć emeryturę z KRUS i ZUS? Nie każdy o tym wie
Rywal KFC szturmem podbija Polskę. Otwiera 7 nowych lokali
Rywal KFC szturmem podbija Polskę. Otwiera 7 nowych lokali
Wpłata na konto. Od takiej kwoty bank zawiadomi skarbówkę
Wpłata na konto. Od takiej kwoty bank zawiadomi skarbówkę
To koniec znanego browaru. Burmistrz miasta z nazwy marki zabrał głos
To koniec znanego browaru. Burmistrz miasta z nazwy marki zabrał głos