Trwa ładowanie...

Mało znana funkcja karty Moja Biedronka. Da korzyści na wspólnych zakupach

Ponad 17 mln osób posiada kartę Moja Biedronka. Jednak nie wszyscy znają funkcję, która pozwala na dzielenie się rabatami. Podpowiadamy, jak z niej skorzystać.

Funkcja karty Moja Biedronka, o której nie wszyscy wiedząFunkcja karty Moja Biedronka, o której nie wszyscy wiedząŹródło: East News, fot: ZOFIA BAZAK
d4hmc19
d4hmc19

Karta Moja Biedronka z roku na rok cieszy się coraz większą popularnością. W 2021 r. korzystało z niej 10 mln osób, a dwa lata później - już 17 mln. W 2023 r. dyskont chwalił się, że dzięki systemowi zniżek klienci zaoszczędzili 7,7 mld zł.

Zbieranie punktów i "shakeomat" to znane funkcje tego programu lojalnościowego. Jest także jedna funkcja, z której wielu klientów nie zdaje sobie sprawy.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Nowy podatek na armię. Czy to dobry pomysł? - Marcin Piątkowski - Biznes Klasa #16

Wspólne konto Moja Biedronka - jak działa?

Aplikacja dyskontu umożliwia uczestnikom programu zniżkowego dzielenie się promocjami z innymi osobami. Korzystanie z tej opcji jest bardzo proste.

d4hmc19

Tuż po wejściu w panel klienta w sekcji "Ustawienia konta", musimy odnaleźć hasło "Wspólne konto Moja Biedronka".

Wspólna Karta Moja Biedronka WP Finanse
Wspólna Karta Moja BiedronkaŹródło: WP Finanse

Drugi krok to zaproszenie osób, aby współdzieliły z nami karty. W tym celu należy wpisać ich numery telefonów i wysłać zaproszenie.

Zapraszanie do Wspólnej Karty Moja Biedronka WP Finanse
Zapraszanie do Wspólnej Karty Moja BiedronkaŹródło: WP Finanse

Zasady wskazują, że obecnie możemy dzielić kartę Moja Biedronka z maksymalnie dwiema osobami. W dowolnym momencie możemy też usunąć członka. Musimy jednak pamiętać, że w takiej sytuacji wszystkie zgromadzone wspólne punkty i połączone promocje przepadną. Konto pozostanie aktywne.

d4hmc19

Polacy mają dość SMS-ów od Biedronki

O Biedronce było ostatnio głośno m.in. za sprawą wiadomości SMS, w których dyskont informował o kolejnych promocjach. Jednak ofensywa popularnej sieci handlowej nie wszystkich przypadła do gustu.

Wielu użytkowników zaczęło narzekać, że SMS-y z reklamą sieci przychodzą zbyt często, w dodatku o dziwnych godzinach (np. w nocy). Biedronka postanowiła odpowiedzieć niezadowolonym uczestnikom programu zniżkowego.

"Wyrażenie zgody jest niezbędne, aby uczestniczyć w programie lojalnościowym 'Moja Biedronka'(...) Udzielona zgoda może być w każdym momencie wycofana w sposób określony w Polityce Prywatności, przy czym cofnięcie zgody będzie oznaczać równocześnie utratę uprawnień wynikających z członkostwa w Programie i będzie tożsame z wygaśnięciem członkostwa oraz utratą dostępu do konta" - czytamy w oświadczeniu.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl
d4hmc19
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d4hmc19