Nowy produkt Lidla może być hitem. Przypomni ci się dzieciństwo
Mleko prosto od krowy - to nowy pomysł sieci Lidl na poszerzenie oferty nabiałowego asortymentu. Produkt będzie charakteryzowała wysoka zawartość tłuszczu. Mleko w szklanych butelkach dostarczy gospodarstwo Agrocoop.
19.02.2024 | aktual.: 19.02.2024 13:48
Wygląda na to, że sieć Lidl chce swoich klientów zabrać w sentymentalną podróż do czasów dzieciństwa. W ofercie pojawi się mleko prosto od krowy sprzedawane z szklanych butelkach. W składzie produktu zobaczymy minimum 3,8-procentową zawartość tłuszczu. Mleko będzie przetwarzane w minimalnym stopniu, jedynie pasteryzowane.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Sprzedaje auta za miliony! "Tesli mi nie szkoda, traktuję ją jak lodówkę" - Robert Michalski #18
Dostawcą nowgo produktu jest Agrocoop, nowoczesne gospodarstwo, które - jak czytamy na stronie - "stawia na robotyzację oraz innowacyjne rozwiązania dotyczące ochrony środowiska". W Agrocoop na co dzień wykorzystywane są zaawansowane roboty udojowe, więc krowy dojone są podczas zautomatyzowanego procesu.
Jak zapewnia sieć, świeże mleko ze względu na obróbkę termiczną, która odbywa się w niższej temperaturze niż produkcja mleka UHT, zachowuje więcej wartości odżywczych oraz cechuje się lepszymi cechami organoleptycznymi.
- Nasze mleko jest dostępne w całym kraju. Wyróżnia się ono naturalnością - mleko poddawane jest jedynie procesowi pasteryzacji, którego wymagają regulacje prawne. Dostawy do Lidl Polska realizujemy codziennie - rano udojone mleko już wieczorem jest transportowane do magazynów. Obecnie każdego dnia produkujemy aż 12 tysięcy litrów mleka - pół roku temu zaczynaliśmy od 5 tysięcy litrów tygodniowo - mówi Paweł Zatylny, kierownik mleczarni Agrocoop.
Jak odnajdujesz się w cyfrowym świecie? Weź udział w badaniu money.pl