Tania biżuteria od Kruka

Chcemy przyciągnąć do sklepów dziewczyny i kobiety, które rzadko mogą sobie pozwolić na zakup złota czy drogocennych kamieni – zapewniają właściciele i pomysłodawcy nowej marki, Ania Kruk. Nowy rodzinny biznes rodziny Kruków to przede wszystkim oryginalne materiały i autorskie pomysły różnych projektantów, w tym dyrektor artystycznej marki, Ani Kruk.

Obraz
Źródło zdjęć: © AFP

Ania Kruk stawia na oryginalność pomysłów i niestandardowe materiały.

– To są przede wszystkim materiały takie, jak rzemienie, ceramika, żywica. Szukamy materiałów, które byłyby niestandardowe w złotnictwie, żeby się wyróżnić i żeby w ten sposób obniżyć trochę cenę produktu, a tym samym trafić do dziewczyn, które na taką tradycyjną biżuterię ze złotem i diamentami mogą sobie pozwolić rzadziej – przyznaje Ania Kruk, córka Wojciecha Kruka i dyrektor artystyczna nowej marki.

Ceny proponowanej biżuterii wahają się w granicach 25 zł – 300 zł.

– Chcemy, by był to butik, do którego dziewczyny mogą wpadać przechodząc, po drodze, ponieważ ceny są na tyle przystępne, że mogą sobie na to pozwolić, a nie jest to wyprawa raz na pół roku po wybrany produkt do naszego salonu – podkreśla Ania Kruk.

Jednocześnie zapewnia, że firma stawia na jakość. Część materiałów jest sprowadzana z zagranicy, ale raczej nie są to chińskie produkty, a np. francuskie. Cały proces projektowy i produkcyjny odbywa się jednak już w Polsce.

– To dla nas ważne, żeby przez naszą działalność aktywować małe warsztaty, z którymi współpracujemy, żeby stawiać na rozwój przedsiębiorstw w Polsce – podkreśla dyrektor artystyczna marki. – Współpracujemy z 20 małymi warsztatami w Poznaniu i okolicach. Do końca roku na pewno liczba ta wzrośnie to do około 30.

Ania Kruk zaznacza, że jej sklepy to nie galeria autorska. Razem z bratem, Wojciechem jr. Krukiem, stara się budować markę, która sprzedaje różne produkty, również od innych projektantów.

– Ja jestem dyrektorem artystycznym w naszej firmie, więc czuwam nad całością wizerunku, ale też odpowiadam za materiały graficzne i stronę projektową. W tej chwili skupiamy się na umocnieniu w oczach odbiorcy naszej marki, żeby zaczął ją rozpoznawać, żeby się z nami zaprzyjaźnił. Później może zaczniemy współpracować z innymi markami na zasadzie partnerskiej współpracy, ale wątpię, żeby doszło do tego, żebyśmy umieszczali nasze produkty w butikach innych marek – twierdzi Ania Kruk.

Budowanie relacji z klientami to najbliższy cel firmy. Ponieważ są to zwykle młode kobiety, właściciele chcą do nich dotrzeć m.in. przez bloga o działalności firmy czy Facebooka.

Produkty marki są już dostępne w sklepach w Poznaniu, Łodzi i Częstochowie. Następne butiki powstają w Warszawie (za kilka dni otwarcie w Galerii Mokotów) i Krakowie (Galeria Krakowska). Dziś odbędzie się oficjalna prezentacji marki w stolicy.

Źródło artykułu: Newseria
Wybrane dla Ciebie
Tragedia w Częstochowie. Nie żyje pracownik huty
Tragedia w Częstochowie. Nie żyje pracownik huty
Chcesz mieć 6 tys. zł emerytury? Oto ile musisz zarabiać
Chcesz mieć 6 tys. zł emerytury? Oto ile musisz zarabiać
Jak zrozumieć rachunek za prąd? Oto najważniejsze elementy
Jak zrozumieć rachunek za prąd? Oto najważniejsze elementy
Polacy szturmują urzędy. 500 zł kary dziennie za spóźniony wniosek
Polacy szturmują urzędy. 500 zł kary dziennie za spóźniony wniosek
Bas niezgody. Spór mieszkańców apartamentowców z klubem fitness
Bas niezgody. Spór mieszkańców apartamentowców z klubem fitness
Te grzyby kosztują 4 tys. zł. Podpowiada, gdzie je sadzić
Te grzyby kosztują 4 tys. zł. Podpowiada, gdzie je sadzić
Koniec zakładu z grupy polskiego miliardera. Wypłacili ogromne bonusy
Koniec zakładu z grupy polskiego miliardera. Wypłacili ogromne bonusy
Niektórzy będą mogli uniknąć podatku od spadku. Rząd ma nowy pomysł
Niektórzy będą mogli uniknąć podatku od spadku. Rząd ma nowy pomysł
Bez uprawnień, bez poszanowania zasad. Rolniczka w rękach policji
Bez uprawnień, bez poszanowania zasad. Rolniczka w rękach policji
Zakazane przy cukrzycy. Polacy kupują je na potęgę
Zakazane przy cukrzycy. Polacy kupują je na potęgę
Nie rozbił kumulacji, a wygrał w Eurojackpot. Oto nagroda Polaka
Nie rozbił kumulacji, a wygrał w Eurojackpot. Oto nagroda Polaka
Wydano ostrzeżenie przed syropem. Zgony dzieci w Indiach
Wydano ostrzeżenie przed syropem. Zgony dzieci w Indiach